Sunday, December 16, 2012

YA ALLAH, AKU JATUH CINTA



saya suka dengan entri ni, tapi ada sedikit yg saya edit. entry ni saya ambil dari link ni :  http://pakarcinta.com/blog/ya-allah-aku-jatuh-cinta/
              

Ya Allah..
Yang membolak-balikkan hati kami.. Selama ini aku tidak pernah
tahu bagaimana rasanya bercinta keranaMu, namun ku berharap, bila ia hadir
menyapaku, aku tidak akan kehilangan Engkau..
Ya Allah..
Selama ini aku hanya berharap, semoga dapat mencintai orang
yang memiliki cinta luar biasa pada-Mu..semoga dengan cinta itu, kami akan bersama-sama menuju ke syurga-Mu..
Ya Allah..
Selama ini aku juga berharap, semoga akan dicintai oleh orang
yang dapat mengarahkanku menuju keredhaan-Mu, Yang tidur dan jaganya, senantiasa dalam kecintaan kepada-Mu
Pintaku Ya Allah..
Izinkan aku memiliki rasa ini hingga ia menjadi indah di dada
kami, tanpa menghilangkan rasa cinta kami pada-Mu..


jom kita renungkan bersama
polygamy

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan