Saturday, December 15, 2012

NERVOUSE NAK EXAM KE?

YA ALLAH.... risau betul rasa... di saat aku makin dengan final exam, aku makin hilang fokus. Setiap orang ada ujian kan. Lepas asyik demam sebulan, sibuk dengan majlis perkahwinan. Dan dikala itu lah aku terasa sukar untuk fokus, memerah otak mengingat dan memahami setiap apa yang aku belajar. Padahal cuma 2 subjek sahaja. Come On Nadhrah... Jangan mengalaha... Chaiyok2... Usaha selagi mana mampu. Walaupun mungkin sukar untuk mencapai cita-cita, sekurang-kurangnya, aku ingin berjaya dan menjadi seseorang. Mungkin cita-cita yang diimpi bukan untuk aku...
Walau apa pun, yakin bahawasanya setiap yang berlaku itu adalah yang terbaik untuk kita. dan itu adalah perancangan yang telah ditetapkan Allah, jadi sentiasa perbaiki diri, dan jangan pertikai apa yang berlaku dalam hidup ni lagi ya... Ketahuilah bahawa lebih ramaia yang diuji dengan ujian yang lebih hebat... Dan Allah tidak akan menguji hambaNya melampaui kemampuan mereka.

Now, back to study, finish all assignment given, prepare for the quiz, do the best for the exam.

Jom support kumpulan nasyid yang diperantauan ni.. 

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan