Friday, December 21, 2012

Pengalaman Seorang Diplomat , Dari Malaysia ke Pakistan.


InSyaAllah, hari ni Nadhrah Cuma promote sebuah buku yang ditulis oleh arwah sahabat baik kepada trainer pantun Nadhrah. Nadhrah belum baca habis lagi buku ni, tetapi Nadhrah dah baca sedikit intro dari buku tersebut. Penulisannya memang menarik, dan penceritaannya adalah berkisarkan pengalaman arwah sendiri ketika berkhidmat di Pakistan. Nadhrah sendiri akan cari buku ini, sebab ia betul-betul menyentuh hati Nadhrah walaupun hanya membaca di ruang pengenalan sahaja. InSyaAllah, semoga kita sama-sama mendapat manfaat dengan penulisan dan pembacaan. Yang baik tu, harus diuar-uarkan, pasti ada lebih banyak kebaikan yang mendatang, InSyaAllah.

Kat sini Nadhrah link kan sekali blog arwah. Semoga Setiap amalan kebaikan yang kita lakukan, dapat disambungkan kepada hamba yang lain, dan mendapat manfaat yang berterusan. J  Diari Seorang Diplomat, Hikmah yang Tersirat
Terima kasih kepada trainer saya,  http://alangtengahbirukundang.wordpress.com/ kerana memberi peluang ni untuk berkongsi sesuatu yang bermanfaat.

Anda mungkin berminat nk baca ni: kenapa boikot tak berkesan?
cubaan suara CEMARA

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan