Wednesday, December 26, 2012

My Sister is married now...

Akhirnya dapat juga aku update pasal majlis perkahwinan adik aku yang berlangsung pada 8disember hari tu. ari tu nak update, tapi memandang aku tergesa2 balik kl, xdpt nk ambil gambar2 majlis.. sob..sob..
malam sebelum majlis, Abah buat majlis cukur jambul untuk Danish (my third sweetheart), sebab time kakaknya dulu xdpt gara2 lembu mengamuk, dan pisau bertukar dengan senapang.
Majlis ni kecil-kecilan je, dan hanya saudara mara je yang dijemput, ada juga sahabat2 adik aku yang datang, dan majlis berjalan dengan lancarnya. Alhamdulillah. Majlis selesai, dan bertambah lagi seorang ahli keluarga aku. Aku happy sebab time majlis ni dapat jumpa saudara mara yang jarang sekali dapat jumpa. yang paling happy, sebab time ni semua adik beradik aku dapat berkumpul, tak macam hari raya, susah nk skali dengan abg n kakak kerana masing2 penjawat awam beruniform. Time ni la baru dapat kenal mana yang dah lama xjumpa dan lupa. Sewaktu akad nikah, aku xbrada di majlis tersebut kerana perlu menjaga khemah bagi tamu yang datang awal, maklumlah duduk di rumah berlapis-lapis ni, kadang-kadang orang susah sikit nk cari rumahnya, kerana rumah di atas, khemah di bawah kan... (^_^)

dapat juga tgk mak abah bersanding kan...



Danish lena lepas didodoikan aku sampai xsedar kena cukur ye..

My dearest sweetheart
Semoga adik aku menjadi isteri yang solehah dan mentaati suami. Rumah tangga bukanlah satu subjek ye, tapi satu proses pembelajar dalam kehidupan.
Selamat pengantin baru to:
                                     
                                                       Sharifah Nurul Husna dan Firdaus

Alhamdulillah, selamat sudah 3 orang ank mak ni mendirikan rumah tangga, tinggal kami bertiga je la lagi. So, who will be the next????

**tahun depan boleh dapat anak buah lagi.. yoohoooooo***

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan