Friday, December 28, 2012

MY 2012..hurmm

Tahun 2012 dah nak berlalu meninggalkan kita, banyak lagi perkara yang perlu aku perbaiki, waaa, rasa nak patah balik ke belakang dan buat semula keputusan. huhu... Haih, sedih betul bila dikenangkan balik, keputusan-keputusan yang telah aku buat. Tapi tak, apa yang berlaku tu satu pengajaran untuk diri sendiri, supaya di masa akan datang akan lebih teliti dalam menilai sesuatu.
Tahun ni juga tahun yang paling aku rasa tak bersemangat nak study.. Seriously, almost give sebenarnya, cuma bertahan. When study in university is just a trend, and to gain certificate/degree, i have no passion at all.. sebab apa yg dipelajari bukanlah masuk ke dalam hati. So, tahun ni lebih kepada tahun aku excited untuk kerja2 part time je. :(

Tahun ni juga tahun aku paling bnyk pergi kenduri kawen, dan dalam sejarah aku Berewang sampai ke johor. (yang pasti pakcik aku demam sebab terkejut dgr aku rewang ke johor) haha.. ramai betul kawan2 aku get married tahun ni, dan ada yg dah deliver baby pun. Tahniah buat kawan2 yanng dah selamat mendirikan rumah tangga. Semoga dirahmati Allah selalu, dilapangkan pintu rezeki, dan diberi ank2 yang soleh dan solehah. 

sebab ramai sgt kawan2 yang kawen thun ni, so buat pembaca yang belum sampai seru lagi, jom kita layan video nasyid rabbani ni.. moga boleh jadi panduan untuk mencari pasangan. Dan buat yang bakal mendirikan rumah tangga, moga dipermudahkan segala urusan. Dahulukan mana yang wajib, adat2 melayu tu boleh dipertimbangkan. :D




Oleh kerana hari ni berhujan, aku pun dah 3hari demam, first paper pun selesai, 
maka masa tuk mkn ubt, n get sleep..

** nak tgk ceklist tuk masuk tahun baru jap**

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan