Friday, March 22, 2013

TeMaN BaRuKu ShAwN

Smlm akhirnya dpt jga aq mgunakan smartphone wlpn bkn lah jnama samsung, tapi pada aku smartphone yang aku pilih ni adalah yg paling sesuai dgn aku. Bukanlah kerana harganya murah, tapi kerana ia berbaloi dan menepati citarasa aku. Btw, aku hanya menggunakan rebate telekomunikasi yg diberi kerajaan dgn tambahan rm330 yang mana 30 tu adalah untuk prepaid tunetalk dan topup rm30. So pada aku its worth it, sbb fon ni processornya agak laju, internal memory pun berbaloi dgn harga, n ada adobe flash. Aku suka sound fon ni, jelas, dan aku sng gile menaip gna fon ni memandangkan jari aku besar, agak susah nk menaip guna touch screen. Tp aku sng je dgn screen fon ni. Huhuhuh..... just that the picture from this camera not so nice. Walaupun 5 mp, tp xleh beat quality cybershot 3mp aku. So smlm aku hanya menanti kehadiran abg posmen untuk dptkan aku punya fon. Ye la, aku just gna online order untuk redeem rebate aku ni. Sng. Mula2 aku tkut juga if it is a scam, but then aku just put trust on the seller and take risk. Alhamdulillah dpt jga. So teman baru aku skrg namanya shawn sempena nama gaming aku dri sekolah. Hope shawn aku ni lasak wlaupun jtuh dlm air dan jtuh ktil double decker. Aku tgk dlm youtube, motorola defy plus ni memang lasak. Hoho.just wait n see.

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan