Wednesday, March 20, 2013

MoOd_sWiNg

ok.. kali ni aku just nk share.. aku mmg fail bab handle mood swing. dan tak pasal2 org yg ckp baik2 pun kna marah. haih.... agak susah bila masih bersisa panas baran. tapi.. usually aku akan mention that mood aku mmg tak ok. but still people akan buat aku mkin marah. Man!!! aku just tak paham kenapa... orang suka buat orang lain marah..... bila kita da marah mula la buat muka. kadang2..rasa rimas pun ada. kita tak selesa, dia pun x selesa. x syiok la....
and sometime.. aku btul2 xreti nk ckp apa yg aku tak suka secara berlapik... yang mana aku akan directly ckp aku xsuka cara dia buat pada aku.. or whatsoever yg seangkatan dengannya.
Dan bila aku marah.. in the end aku just akan menangis.. lepas aku conteng2 or tulis2 apa2 je...   then jalan2.. or makan2.

tp paling x syiok is.. bila org gurau2.. i will take everything so seriously.. like they all pun akan marah aku blik. seriously.. i hate it.

so.. last2 aku just type kat sini.. dan end up dgn menangis sbb susahnya nk kwl emosi ni. 

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan