Monday, March 5, 2012

Izinkan Saya Menjadi Co-Pilot Awak....


Saya nk jadi Co-pilot awak boleh? tp awak aje, di mana aje awak berada, biar saya je yang jadi co-pilot awak.. boleh x?
bila awak bawa kereta perlahan, biar saya orgnya yang meminta awak memandu dgn lebih laju, bila awak memandu terlalu laju, biar saya yang meminta awak memperlahankan panduan awak, bila awak rabun malam, biar saya yang perhatikan semua signboard direction untuk awak, bila awak rasa awak dah salah masuk jalan, biar saya yang bantu untuk ke jalan betul, bila awak terasa tidak bersemangat, saya harap saya lah orangnya yang dapat memberikan kata-kata semangat dan inspirasi untuk awak kembali bersemangat dan bermotivasi, bila awak rasa awak hampir jatuh, biarlah saya yang memapah awak dan menjadi tulang belakang awak, supaya awak tidak rebah, bila awak tidak mampu untuk berkata-kata, saya harap saya dapat menjadi lidah dan mulut untuk awak menyampaikan pesanan, bila dahaga, biar saya yang tuangkan minuman dan sua kan kepada awak, bila awak lapar, biar saya yang menyediakan makanan dan menyuap awak, bila awak rasa awak serba kekurangan, saya harap saya dapat melengkapi awak, dan bila awak terasa kekosongan, saya harap kehadiran saya dalam hidup awak dapat mengisi kekosongan itu, tanpa ada yang lain selain Dia..

Boleh kan Awak.....

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan