Friday, July 22, 2011

(^_-) PENGENALAN (-_^)



ALHAMDULILLAH...
Seteleh bertahun aku register blog ni, akhirnya berjaya juga aku untuk mengisi kekosongan blog aku ni sendiri....(-_-) Sebagai pengenalan, nama aku Sharifah Nadhrah, binti apa...tu xperlu la aku bagi tau kan..aku merupakan seorang yang ceria dan peramah, tapi kadang-kadang hot temper juga, warisan dari bapaku..(anak bapak)..hihiWarna kesukaan aku adalah warna biru, merah, dan hitam, cool, extreme, and elegant. So, kalau orang yang belum betul-betul mengenali aku tak akan percaya aku ni hot temper.Antara perkara yang paling aku suka lakukan bila berpeluang adalah melayan kerenah budak-budak, sebab budak-budak ni comel sangat, nakal diorang memang membuatkan aku rasa happy dan tergelak je...Favourite song aku adalah lagu-lagu klasik melayu, Techno, RnB, Pop, dan lagu yang happy and ceria rentaknya.Buat masa ni, aku sedang mengikuti pengajian Ijazah Perancang Bandar dan Wilayah di sebuah IPTA, dan insyaallah akan graduate dalam tempoh setahun lagi,, doakan semoga aku berjaya sukses dalam 2 semester ni.

   

Gambar-Gambar kat bawah adalah gambar kenang-kenangan aku sewaktu kecil dan juga bersama nenek dan atuk angkat aku yang sangat aku sayangi...
           
          
              
Aku rasa cukuplah setakat ni dulu intro pasal diri aku. semoga blog aku ni akan berjaya aku update selalu...

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan