Sunday, December 4, 2011

sayang kamu,...hanya kamu

alhamdulillah, aku bersyukur sangat kerana menjadi anak mak dan abah...walau pun aku seorang yang degil dan nakal, mak abah tetap sayang aku dan adik beradik-ku... aku rasa sangat terharu, walau pun mak cuma jawab kol aku dan mendengar masalah dan tangisan aku, itu pun dah sangat mlegakan aku dan menangkan aku, kerana aku tahu, takkan mungkin ada orang lain yang mampu untuk berbuat demikian di lewat malam... takkan mungkin aku berjaya sehingga masuk uni kalau bukan kerana galakan, sokongan, dan peringatan dari mak abh...takkan mungkin aku boleh melakukan sesuatu tanpa sokongan dan restu dari mak abah... walau aku merajukdengan mereka, mereka sentiasa sabar dan mendidik...walau aku selalu memberontak, mereka tak pernah putus asa dan tak pernah tinggal kan aku, walau aku diam membisu, mereka sentiasa memberi yang terbaik untuk aku. aku bangga dengan mak abah aku...dan takkan ada yang sama dengan mereka..hanya mereka satu-satunya dalam dunia ni pada aku yang paling hebat.... walaupun mereka bukanlah pemimpin negara, tetapi mereka tetap idola aku...terima kasih mak kerana menyayangi angah..terima kasih abah kerana merotan angah... aku sentiasa berharap n berdoa smoga hati aku akan sentiasa mendalami mak abah...dan memahami mereka, dan aku harap aku tak akan membuat mereka sedih dan terluka walau sedikit pun.. mereka la dunia aku...



there are times, where silence is far better than words, and words is far better than silence...
however, love is not just enough to be expressed by action, cuz sometime it need words to make the person realize how much that love means, and word of love without any action just like a painting of an empty sky, means nothing, cuz love is an expression of the word itself... 



No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan