Tuesday, April 23, 2013

iStIkHaRaH cInTa

assalamualaikum.... baru2 ni aku surf2 la kat FB.. then jumpa satu video klip ni. Tajuk lagunya adalah Istikharah Cinta, nyanyian Sigma. Sapa Sigma ni pun aku tak tny Mr.G lagi.. hehehe...
tapi aku sangat suka akan lirik lagunya.. dikenakan pula dengan muzik dan video klip.. menangis aku dibuatnya. sangat menyentuh kalbu aku. huhuhu... T_T
kat sini aku share ngan korang lirik dia.. 



Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Diistikharah cinta


No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan