Thursday, November 29, 2012

PERSIAPAN UNTUK PENGANTIN BARU

ALHAMDULILLAH,..

Hari ni aku berkesempatan juga untuk meluangkan masa untuk menemani bonda dan dinda tercinta membeli-belah untuk persiapan perkahwinan, walaupun tak banyak yang dibeli, tapi yang diambil untuk membeli memang lama...

Kali ni kami cuma mencari bunga untuk gubahan dulang hantaran sahaja. tema yang dipilih warna pale rose dan merah darah, jadi bunga yang kami pilih pink+krim+purple. menlayan citarasa bakal pengantin katakan. Mencari bunga yang sesuai adalah perkara yang paling leceh pada aku, sebab walau dah buat pilihan nk bunga yang macam mana, apabila sampai di kedai, pasti rambang mata..semua bunga2 di kedai tu cantik2, dan gubahan2 yang mereka buat pun memang super,tp sayang xboleh ambil gambar.

Aku cuma nk suggest je la. untuk bakal2 pengantin di area kuantan, gubahan hantaran di SMALL Garden ni memang cantik, dan aku rasa harganya berbaloi dengan hasilnya, boleh pilih dari pelbagai jenis gubahan bunga, hantaran dan hiasan untuk ruang berkonsepkan taman. buat masa ni ada promosi gubahan bunga yang besar untuk bilik pengantin dan meja makan pengantin. Kalau nk usha2 di situ pun ok je.

Dalam pada aku memerhatikan gubahan untuk dulang hantaran tu, sempat aku bertanya untuk warna kesukaan aku. nampaknya tak de lagi yang hantar ke situ untuk warna pilihanku nanti. **berangan seketika**

insyaallah nnti bila dah siap dulang hantaran, aku akan uploadkan. warna bunga memang cantik, dan gubahan pun sendiri2 je...

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan