Wednesday, January 29, 2014

Result FYP ...

Assalamualaikum. malam ni excited sbb nk check result FYP aku. Alhamdulillah. akhirnya tamat sudah pengajian di UIA dengan result terakhir aku untuk subjek Project Paper.
Aku sangat bersyukur sebab supervisor aku yang pada asalnya mempelawa aku untuk buat project paper dengan dia. dan dia sangat banyak membantu aku. even result FYP aku pun Alhamdulillah Bagus. Syukur sangat2. Sekarang ni misi mencari kerja. tapi mak kata biar dulu la. tolong jaga kakak dalam pantang.
itu kata emak. kata ibu saudara aku yang di KL pula, tak habis-habis suruh aku buat jahitan manik. Ibu, saya ni baru belajar, xberapa pandai lagi... masih dalam percubaan. sambil2 tu aku rindu nak taip braille arab. seronok pulak bila dah pandai guna tulisan braille arab ni. cuma aku xde la belajar coding2 untuk braille, cuma sekadar asas sahaja. tapi still seronok. So maybe aku boleh start translate doa2 yg dicetak dalam teks celik ke dalam teks braille lepas ni. sebab quran braille dah ada. aq pun hanya belajar asas untuk arab braille: quranic braille, doa2 ok la kot.

Walaupun aku lambat, alhamdulillah, pengakhirannya tidak la menyakitkan tapi menyeronokkan.
FYP aku cuma dapat A-, braille aku dapat lulus cemerlang.

alang2 aku menanam anggur di rumah.. the whole family and my close fren pushing me to lose lots of weight. hahaha... so thats it.  aku pun cuba la berkawal makan2 di rumah. kebetulan pulak tonksil selalu sakit, so mmg x leh nk makan sangat. ditambah pula anak buah aku yang sorang ni sangat keletah.. manja dan ceria. jadi aku suka nk melayan dia. lagi pun dia sorg2 je, xe kawan sebaya di rumah ni, mesti dia sunyi. kesian sweetheart. hope nnti sweetheart boleh la jalan2 dengan ami long n mak long ke zoo. esok makde akan gtau umi.
so malam ni nk mimpi indah2... hope 'uwaish @ Aishah n asma.. dapat tdo dengan nyenyak.. luv ya

No comments:

Post a Comment

Shanadh's blog List

My Latest Entry

get this widget here

AmanWan